sobota, 5 października 2013

Lakiery do paznokci :)

Witam Was ponownie :)
Zapraszam wszystkich do komentowania i (konstruktywnej!) krytyki :)
Dzisiaj ocenię Wam kilka lakierów do paznokci:
- Sensique Strong&Trendy Nails odcień nr. 124 (jasny czerwony) - ok. 5 zł
- Pękający lakier od Claire's (granatowy) - ja kupiłam za 4 na przecenie (oryginalnie 12 zł)
- Lakier od Claire's zwykły (beżowy) - 4 zł zamiast 12
- Utwardzacz do paznokci od Claire's - 4 zł z 12

O paznokcie zaczęłam dbać bardzo niedawno - ok. 2 miesiące temu i od tego czasu je zapuszczałam, dbałam o skórki, piłowałam i malowałam. Niestety okazało się że rosną okrutnie wolno (2 miesiące, zero piłowania z długości, zero ścinania i były ,,średni długie) i niestety bardzo się łamią i kruszą i musiałam je ściąć i teraz są zwyczajne, krótkie (poza paznokciami u małych palców które dalej zostawiłam bo ślicznie wyglądaja :)
A więc tak:
Lakier od Sensique ma formułę tefpoly co powoduje, że dłużej utrzymuje się na paznokciach - i to działa, dosyć często zmywam paznokcie, ale lakier ten wygląda tak samo przez ok. 3-4 dni (dalej już nie wiem :) )
Kolor jest intensywny, dosyć ładny (trochę za jasny, ale to ja źle wybrałam odcień), błyszczy się... Tyle, że bardzo słabo kryje. Po 2 warstwach dalej wszystko prześwituje, dopiero po 3 a nawet 4 warstwie osiągam taki efekt jak w innych daje 2 warstwa. Pędzelek jest całkiem ok, rączka do niego (czyli zakrętka) długa tak samo jak pędzelek, wszystko ładnie działa. Jedno opakowanie ma 8 ml. Z pewnością kupie następne w innym odcieniu.
Lakier od Claire's beżowy  ma bardzo ładny odcień, nawet sprzedawczyni w jakimś sklepie się pytała gdzie kupiłam, taki delikatny, beżowy, lekko brzoskwiniowy. 2 warstwy wystarczają by był całkowicie kryjący. Mam go od paru tygodni ale już pędzelek zrobił się jakiś ,,dziwny". Trwałość lakieru nie powala, czasami już na 2 dzień mam odłamane kawałki, nie mówiąc o 3 dniu, wtedy np. polowa lakieru z paznokcia odpada. A pod lakierem zawsze mam utwardzacz. No ogółem kolor ładny, wyraźny, ale nie wiem czy kupiłabym następne opakowanie. Ma 9 ml.
Lakier pękający kupiłam w odcieniu granatu co powoduje, że czasem na paznokciu wygląda jakbym pomalowała go długopisem. Ogółem on nie pęka w żaden skoordynowany sposób, może ja robię coś źle ale rzadko zdarza się by stworzył się chociaż jeden kwadracik (taki jakie są zazwyczaj na zdjęciach z pękającym lakierem). Trzeba go nakładać szybko i dużoo (gdy nałoży sie cienką warstwą stworza sie cieniutkie pionowe linie, to właśnie wygląda jakby go pomazać długopisem). Ogółem wygląda on dosyc niechlujnie bo robi nieskoordynowane grube linie obok posiekane cienkie linie... Nie znam się, może tak ma być, nie wnikam :D Ma 9 ml w opakowaniu.
Utwardzacz do paznokci... Nie polecam, stosuje bo nie mam innego, ale paznokcie dalej mi pękają, żadnej poprawy, chyba lekko mi je odbarwia (czy to możliwe?) bo mam różowo-czerwone paznokcie, to nie wygląda naturalnie. Nie wiem czy to daje w ogóle jakikolwiek efekt. Macie na ten temat jakieś spostrzeżenia?
Ogółem szukam dobrej odżywki do paznokci możecie mi coś polecić? I czy macie jakieś porady na przeźroczyste paznokcie (tak, moje paznokcie prześwitują wszystko co jest pod nimi, szczególnie po kąpieli, wtedy są takie całe przeźroczyste). Wyglądają jakby były niesamowicie brudne jak tylko wpadnie im jakiś pyłek, eh :D
I pytanie: Mogę Wam zrobić recenzję iPhone'a 4s i nowej aktualizacji 7.02 iOS-a kobiecym punktem widzenia, jakieś zainteresowanie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz