niedziela, 6 października 2013

Krem Eveline Extra Soft i mascara Sensique max volume

Hello,
Dzisiaj ocenię krem odżywczy do twarzy i ciała Extra Soft od Eveline oraz mascarę Sensique Max Volume pogrubiający tusz do rzęs z mikrosferami, keratyną i D-panthenolem. Oba te produkty kupiłam na przecenach po okazyjnych cenach. (Wybaczcie mi jakość zdjęcia ale wróciłam do domu o 3 rano i jakoś nie mam energii by trzymać równo ten aparat :D)

Krem skusił mnie dobrą opinią na wizaz.pl, wiec zapewne wiele osób jest z niego zadowolonych, ale ja do tego grona osób nie należę, ten krem mnie zwyczajnie podrażnia, stosuję go jak nie ma nic innego, nie podoba mi się jego zapach ani konsystencja. Po prostu mi nie podpasował, stosowanie go  (szczególnie na mój, zazwyczaj zdarty do czerwoności, nos) powoduje masakryczne pieczenie uwzględniające łzawienie z oczu i chęć cofnięcia przeszłości i nie posmarowania się tym kremem :)
Za to z tuszu Sensique Max Volume jestem zadowolona tak na 4/4-. Ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy, ale czasami je skleja, gdy chcę powiększyć jeszcze bardziej efekt. Nie rozmazuje się zbyt mocno, jak na taką cenę (wydałam ok.6-7 zł) to jestem zadowolona. Ma ładne opakowanie i wygodnie się go aplikuje. Podobno także odżywia rzęsy więc plus dla niego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz