poniedziałek, 7 października 2013

18-stka

Witam, dzisiaj żadnej recenzji nie będzie, bo już nie mam siły ale mam do Was parę pytań.
Za prawie miesiąc urządzam moją 18stkę, w domu, ok. 20 osób i zastanawiam się
  • Ile alkoholu kupić w przeliczeniu na 1 osobę, większość to dziewczyny, kilka osób nie pije wcale, więc ile wódki i ile piwa?
  • Oraz jaką sukienkę polecacie na taką okazję? Bo nie chce zarówno wyglądać zbyt codziennie jak i zbyt karnawałowo, w końcu to domówka. Nie polecajcie nic bez ramiączek, bo z przodu to ja zbyt obficie zarysowana nie jestem, ogółem drobna jestem, może wiecie co ciekawego w fajnej cenie jest teraz w sklepach? Fajnej cenie, bo zawsze ryzyko, że ulegnie zniszczeniu i tyle się ją widziało.
Pozdrawiam i dobranoc :)

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale napisze jak było na 18 u mnie. Miałam 20 osób z czego mniej wiecej po połowie dziewczyn i chłopaków. Kupiłam 20 butelek 0,5 u mnie chyba Żóbrówka Biała z mojego towarzystwa akurat ta wchodzi każdemu a i droga nie jest. Piwa nie miałam wcale, jedynie chyba 4 czy 3 butelki wina na stołach ale i tak każdy zajał się wódka :) Z 20 butelek poszło mi jedynie/aż 12 butelek więc i tak nieżle.
    Co do sukienki, ja na swoja imprezę, wprawdzie w lokalu, założyłam stara sukienke bez ramiączek i z falbankami na dekoldzie. Oczywiście w moim ulubionym czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń