wtorek, 8 października 2013

Izotek, Starazolin Hydrobalance

Witam ponownie :)
Takie małe btw. : Czy ktoś wie jak można zmienić strefę czasową na bloggerze? :)
W skutek używania izoteku pojawił się kolejny skutek uboczny - przesuszanie się oczu. Sama suchość, aż taka kłopotliwa nie jest, ot, lekkie pieczenie. Gorzej z wyglądem... Oczy robią się czerwone, przekrwione, ogółem nie wygląda to najlepiej. Dlatego zakupiłam krople do oczu Starazolin Hydrobalance.
Plusy:
+ dwie buteleczki w opakowaniu
+ dosyć niska cena (zapłaciłam 14 zł z groszami)
+ stosunkowo długi okres czasu (podobno to pleonazm, ale inaczej brzmi dziwnie :D) przez jaki można  używać tych kropel (8 tygodni od otwarcia)
+ poręczna, nieduża buteleczka
+ działa, niemal od razu zniknęło mi przekrwienie oczu, białko w końcu jest białe!
Minusy:
-dosyć ciężko jest zmusić krople do wyjścia i skapnięcia co powoduje, że oko mi się jeszcze bardziej przesusza, bo nie mrugam, bo czekam aż wreszcie ta kropla wpadnie do oka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz