sobota, 12 października 2013

Zapowiedziane recenzje i chirurgiczne usuwanie 8ki

Witam Was ponownie :)
Troszkę nie pisałam, ale to dlatego, że znowu wyrwali mi 8kę... Oczywiście nie mogłoby to być tak proste, że chwycić i wyrwać, nie nie, moja 8ka byla pod dziąsłem i było dużo więcej roboty. Wiele osób boi się tego zabiegu, sama przetrząsałam fora i bałam się tego zabiegu za pierwszym razem ( to był mój drugi raz :P), ale to naprawdę nie jest takie straszne. Boli tylko wstrzykiwanie znieczulenia, a dalej to już prawie nic się nie czuje. Ja dostaję ketonal ale mnie nic prawie nie boli, wyrywali mi w czwartek, wtedy cały dzień żarłam ketonal co 4 godziny, w piątek wzięłam tylko rano bo nie czułam potrzeby za dnia i dzisiaj też wzięłam rano bo lekko mnie pobolewało i zobaczymy jak będzie dalej. Poza tym oczywiście szczękościsk i opuchlizna... Szczękościsk jst denerwujacy ale ja nie mam jakiegoś strasznego (jak się uprę to tak na moje 2 małe palce) a opuchlizna no, trzeba to przetrwać i tyle. Chciałam dzisiaj zrobić mus czekoladowy, ale do sklepu po kremówkę nie wyjdę więc sobie poczeka.
A co do zapowiedzianych recenzji:
  • Pomadka SYLVECO - ja się z nią po prostu nie rozstaję, jest niesamowita. Pomaga także przy mocno rozerwanych ustach (np. po usunięciu 8ki), szybko, nie piecze, nie jest tłusta, można jej sporo nalożyć bez problemu, ładnie nabłyszcza usta. Jest po prostu świetna! Daje jej 5-
  • Cetaphil MD Dermoprotektor - ładnie nawilża, szybko się wchłania, nie podrażnia. Jest bardzo bardzo wydajny. Nie pogarsza stanu skóry, nie pozostawia żadnych smug. Ogółem dobry. 4 (mógłby jakoś ładnie pachnieć, ale pewnie wiele osób szuka bezzapachowego kosmetyku)
  • Jantar - ja na razie nie widzę efektów, ale wiadomo. Trzeba poczekać pare tygodni. Naprawdę ładnie pachnie :)
 Kozieradkę chciałam używać przed myciem włosów, ale tu pojawia się maly szkopuł. Odkąd używam izoteku włosy mi się nie przetłuszczaja. Wcześniej myłam je co 2-3 dzień, a teraz mija tydzień odkąd je umyłam a one dalej wyglądają całkiem znośnie. Oczywiście umyję je dzisiaj, więc pewnie uzyję też kozieradki, ale nie sądzę by przyniosła powalające efekty przy stosowaniu raz w tygodniu.
Bedąc ostatnio w galerii kupiłam odżywkę do paznokci Eveline cosmetics Nail Therapy 8w1 Total Action skoncentrowana odżywka do paznokci. Używam jej tak jak przykazali czyli nakładam codziennie jedną warstwę i po 4 dniach zmywam (co przypada na jutro). Na razie mogę tylko powiedzieć że paznokcie przy stosowaniu jej nabierają takiego ładnego koloru, taki lekko mleczny, nienarzucający się poblask. I od kiedy ją stosuje ani razu mi sie paznokieć nie złamał, więc liczę, że mi pomoże! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz