niedziela, 13 października 2013

Z innej beczki - aplikacje do iPhone'a

Hej
dzisiaj troche mniej dziewczęco, ale jakby nie było, dziewczęcym okiem, czyli aplikacje do iPhone'a. Osobiście mam wersję 4s, nie kupowałam go (jakby nie było jest drogi) tylko otrzymałam ,,w spadku" po ojcu.
Polecam Wam (wszystkie darmowe):
Shazam- dzięki niemu w ciagu kilku sekund możecie poznać tytuł piosenki która np. leci w radiu, w reklamie itd. W trybie offline zapisuje piosenkę i potem można ją online sprawdzić bez problemu :)
Messanger-ogółem służy do pisania wiadomości ze znajomymi na fb, ale ostatnio zaczął mnie bez powodu wywalać więc ściągnełam
Facebook- bardzo ok, wszystko zrozumiale, można przeglądać aktualności, pisać ze znajomymi, ogółem cały faceebok w miniaturze
101 games - fajna aplikacja z mnóstwem minigierek. Na start dostajemy troche punktów za które ,,wykupujemy" kolejne gry. Przejście każdej to kolejne punkty. Jeżeli nam ich brakuje to oglądamy reklamy innych gier i zdobywamy punkty. Czasami są ,,okazje" kiedy wszystkie gry są połowe tańsze albo możemy odblokować grę która normalnie jest niedostępna. Polecam. Dziesiątki gier trwających minutkę lub 2. Działa także offline.
Krzyżówki - to już dla pragnących ćwiczeń mózgu (podobno rozwiązywanie krzyżówek zmniejsza o 50% ryzyko Alzheimera w przyszłości!). Fajnie zrobione, darmowe krzyżówki, można rozwiązywać offline po wcześniejszym ściągnięciu.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Na Androidzie lubi "wywalać" nie tylko z apki fb, ale także z Messangera. Tak samo niestety GG i Skype. Jedyną radą jest chyba nie aktualizować żadnej z apek, bo problemy zaczynają się właśnie w zraz z kolejnymi "udoskonaleniami".

    OdpowiedzUsuń